Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Lyckorus!

Kategori: Allmänt

Sitter har och kollar KKTM, fixar till min research report om konflikt hantering within athletic teams...och precis nu fick jag ett sant dar skont lyckorus. Grym helg, grym start pa veckan och grym dag. Hoppas detta kan halla i sig, for de senaste dagarna/senaste tva veckorna har helt arligt varit CRAZY!!! Emotionella berg och dal banor (inte konstigt!?). Killar som gjort an javligt forvirrad, men grymma vanner har fatt mig pa andra tankar. En klok person fick mig att ge vissa personer ett ultimatum och verkar ha funkat!
 
Hur som helst, St Patricks day firades i helgen med porr-klanning och klackar...forra veckan och helgen bestog dock av lite for manga mimosas, men det va det vart! Testat pa softball, kollat pa softball (tror helt arligt ja skulle kort pa softball karriar istallet), mini-golf, bio... och ja LITE plugg till o med och en hel massa somn. Perfekta dagar med andra ord och massa roliga aktiviteter. Det gillar vi!
 
Nu ska ja sluta svamla kolla klart pa detta och sedan sussa. Min ofrivilliga nap innan gjorde att jag inte kan somna an..
 
Ta hand om er allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: