Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Countdown

Kategori: Allmänt

- Ganska mycket plugg kvar
- Imorgon ska jag hamta mitt smycke jag ska ha pa mig pa graduation langtarrrrr!!! (Graduation present fran ma, pa o mommo.. yogo safirer, diamanter och vitt guld. Det ar man fasiken vard efter de har aren tihih!)
- Dekorera hatten (vet inte varfor jag langtar sa efter det, kanske kan jamforas lite med dagen innan julafton nar man slar in julklappar till allihop?! Ska gora svenska flaggan, kommer bli ur-snyggt)
- Trip till Twin Falls (vinna lite ca$h kanske?!)
- Flytta in med Allie i sotaste huset (langtarrrrrr!!!! Ska bli sa skont!!!! Har trottnat pa lagenheter nu, fy alltsa! Men manga fina minnen fran min fina lilla lagenhet... och aven Conservatory dar vi inte hade nagra mobler, tv eller internet haha!!!)
 
Vill ha GRADUATION nununu!!!
 
Kande jag slappade till det lite i psyket efter jag va klar med min senior uppsats och presentation (vilket jag kampat till mig ett A till btw, sa skont!) Men sen kom jag pa idag att det faktiskt ar lite mer kvar an vad jag tyckte det borde va kvar haha. Men det "allra varsta" ar over, nu ar det bara det "varsta kvar" hehe
 
De har fyra aren har varit de mest utvecklande och larorika i hela mitt liv. Jag har varit med om sa mycket roliga minnen som kommer vara med mig resten av mitt liv. Traffat och lart kanna underbara manniskor. Traffat falska manniskor du tror ar din van men action visa annat (vilket sjalvklart ocksa ar en guld vard lardom, for personer som det kommer man stota pa maaanga fler ganger. Dom fina vager dock over tusen ganger om. Jag har lart mig vad talmodighet ar, kampa, smarta, men ocksa att balansera dessa och dra nytta och lardom av hela klabbet!
 
Jag ar mer an redo for framtiden nu, aven om det ar lite laskigt for har ingen storre ide om vart den ska ta mig!? Men det ar val det som ar hela charmen.
 
Im Happy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: