Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Bortskämda snorunge

Kategori:

Good day!
Vart ingen fys imorse för förkylningen sitter i och är febrig då och då. Vart antagligen för tidigt att börja i Måndags. Men nu är det inte många veckor kvar!

Lektioner, bibblan, tutor etc idag. Plus myst i solen käkat macarons och fått mysig middag! Lyxliv (förutom allt plugg då)

Ps. Sjukt jävla trött på alla bortskämda snorungar. Ni kommer aldrig klara er själva så, ve och fasa den dagen då era föräldrar inte kan va där och fixa allt till er... Kom tillbaks då och va lika kaxiga. Ja må inte vara perfekt men hur jävliga situationer jag sätter mig själv i så har mina älskade päron lärt mig att också klara mig ur dem ensam. Så puss på er bortskämda tölpar som ens orkar öppna käften.
Ps2. Längtar så till graduation och denna sommar! Iiih :D
DS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: