Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Shine Bright Like a Diamond

Kategori:

Hämtade ut min fina graduation present av ma och pa häromdagen. Är så svårt att inte ha på sig den. Men ja ska inte ha den förrän examens dagarna. Åh va jag längtar! Efter det kommer den sitta på mitt finger inprincip varje dag!

De blå stenarna är yogo safirer, de är väldigt unika för dom finns inte längre. Sen tyckte jag en tre stenig ring passade bra för det representerar "past, present, future". Det kommer därför va en extra påminnelse av de underbara college åren och allt slit men också alla upplevelser och kunskaper jag har med i bagaget. Sen får vi se vad framtiden har för planer hihih. Sen sex diamanter och det kan ju inte en tjej få för mycket av någonsin, eller hur?! Och själva ringen är av vitt guld. Älskar ringen! Den är så mig.

Jag sökte efter något som va "cleant"/casual för vill kunna ha den varje dag utan att den är alldeles för "fin". Sen ville ja ha något unikt, något som passar mig och min personlighet (de blåa och unika yogo safirerna fick mig att falla pladask, liksom diamanterna)

Tack bästa ma o pa! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: