Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Wednesday

Kategori: Allmänt

Hello Hello!!!
 
Haft en "lugnare" dag idag. Gick upp relativt tidigt (typ 9 hehe) kollade den nya showen "hur vi blev hollywood fruar" med Anka, Montazami och (surkarringen) Gunilla. Mumsade pa tekakor...mums!! Kommer sakna svensk frukost sa mycket! Ute pa en promenix med Nicki i snon, sen drog jag ut i langskidesparet igen. Mamma kommer va sa avundsjuk for for typ forsta gangen sa va det sol idag. Helt sjukt va harligt det ar att va ute i skidsparet, mitt ute i skogen, med solen ratt i ansiktet. Nar jag va mindre HATADE jag langdskidor, alltsa jag ville hellre aka utfor (alltsa alskar ju slalom fortfarande) men nu har jag forstatt grejen med langdskidor (plus man ar lite battre hehe). Men tror jag uppskattar den svenska naturen sa mycket mer nu, man har aldrig tankt pa hur underbart och vackert det ar innan.
 
Ne, nu fick jag sms fran Hanna panna, dags for fika! Kanner for smorgastarta idag!!!
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: