Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Happy New Year!!! Hello 2013

Kategori:

Vilket år det varit då?! Innerligt tacksam och lyckligt lottad är jag, även om livet känns lite tufft ibland. Men tänker på alla som lever i krig, svält, sjukdom och fattigdom och då kan inte ett enda "problem" ta kol på mig. Detta år har varit fullt ös som vanligt. Men 2013 kommer bli ett speciellt år i mitt liv, för jag kommer ha graduation från division 1 college i Maj, Boise State, bra betyg (om man håller i sista terminen också). Jag kommer få ta ett beslut som egentligen kommer påverka resten av mitt liv (!!!) alltså är både nervös men älskar pirret jag får i magen, och fjärilarna i magen när jag tänker på vilka valmöjligheter jag har. The sky is the limit!

Hur som helst va en underbar kväll/nyårsafton. Började med ärenden under dagen, därefter hämtade jag mormor för att gå på bio: "En oväntad vänskap". En sanningsbaserad, fransk film. Plus att den va grym! Riktigt bra film och skådespelare. Så ta tid att se den!

Anyways, sen åkte vi hem och mamma och pappa har lagat världens finaste nyårs middag, tre rätters! Va som på lyxrestaurang. Glömde tyvärr ta bild på all fin mat!

Efter lite mys med familj så mötte jag mina tjejer och det kan inte sluta annat än lyckat! Sen lite USA samtal för att säga gott nytt år och kände jag börjar sakna dessa speciella personer rätt så mycket på andra sidan Atlanten. Men ska försöka njuta av varje minut hemma och mitt lov. Så skönt att få några veckors break från plugget. Så aaa, ska få massa bilder från proffs fotografen själv, Lisa, älskar att man knappt behöver ha med en kamera när man är med henne ;) har dock inte fått korten än så får bli en liten bildbomb med mina iPhone bilder heheh

Gott nytt år på er alla! Ta vara på era möjligheter, men viktigast; va rädd om varandra!

Puss!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/1879940/images/2013/pic_50e283e0e087c36fa5967cbc.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: