Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Back to Boise Next!

Kategori: Allmänt

Tank att jag ska aka tillbaks till Boise for min sista termin!!! Sjukt ju?! Blandade kanslor, for har ingen aning om vilket land man kan befinna sig i efter min examen i Maj. Hoppas skolan gar lika galant den har sista terminen ocksa. Vissa kurser ser jag fram emot, andra kurser...lat saga...inte lika mkt! Haha Men ibland sa har man fel, och ofta ar kurserna man ar lite nervos over ocksa de mest larorika och intressanta (forutom filmklassen!).
 
Blev en liten paus i mitt packande, inte overvikt an aven att jag lagt ner en 1.5kg godispase (och nagra chokladaskar!). Men det ar ju oftast smasakerna som vager upp, sa far se hur det gar.
 
Far bli en sista skidtur med mammsen nu, sen fika hos mormor och darefter packa klart.
 
Hoppas mina brudz kor over Hallby i handbollen idag. Lite depp ja inte kunde vara med, men ar man en gamling som strackte sig i ryggen sa ar man! haha Sen vill man ju inte stalla till med nagot dagen innan man ska flyga tillbaks till USA heller.
 
Sammanfattningsvis sa har mitt lov varit sa sjukt bra! Massa tid med familj och vanner. Gjort massor varenda dag! Sa nu ar batterierna laddade igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: