Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Bloggtorka

Kategori: Allmänt


Blir ju for stressigt nar skolan och golfen ar igang...knappt ingen tid!!! Puh...nu ar jag alla fall antligen hemma for den har dagen, full os sen gryningen! Tankte kora den har finfina listan ;D

Är du:


1. Är du singel? Yes

2. Är du lycklig? Jajjamensan, men man har ju sina ups and downs liksom
3. Är du uttråkad? Nja, mest trott!
4. Är du ledsen? Naa...ar som sagt trott. Latt att blanda ihop ledsen och trott ibland dock.
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nope
7. Är du full? Oh nej..
8. Är du en cooling? Ofc!
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar gifta? Yes!

Kärlek

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Aaa, det gor jag :)
2. Har du nånsin blivit sårad? Eh...ja?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Same as above
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
Yepp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jarraa
6. Har du haft en hemlig beundrare?
haha nagra har man da haft... ;)
7. Är du kär? Nepp
8. Vill du gifta dig i framtiden? Aaa det vill jag :) om man traffar den ratte vill saga.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Svart...men sager saklart hund eftersom jag har min lilla nickipicki
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Nagra fa basta vanner saklart
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Shit..hmm...beror pa humoret men ar val for det mesta cola I guess, fast egentligen gillar jag faktiskt pepsi mer.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Depends on my mood
8. Pengar eller lycka? Lycka always
9. Dag eller natt? Hmm..Beror val pa humoret dar med, men skulle for det mesta saga dag!
10. MSN eller mobil? ??mobil

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nee?
2. Brutit ett ben? Nope *knock on wood*
3. Gjort nåt du ångrar? Jepp...en del..
4. Hoppat Bungee Jump?  Naa...men tycker rope course i McCall raknas, seriost nu! Sjukt radd va jag!
5. Ljugit för någon du tycker om? Sakert nagon vit logn
6. Ätit en hel tårta? Haha mer eller mindre?!
7. Gjort bort dig offentligt? Dah jarrraa det ska jag nog ha lyckats med ocksa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nope
9. Gråtit när ett husdjur dog? Aaa :( Manda (min lilla kissemiss vi hade sen jag foddes)
10. Velat försvinna? Nja...mer stoppa tiden tror jag haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: