Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

My Dream Man

Kategori: Allmänt

Jag är inte direkt för en "lista" över min dröm man (typ utseende och sånt) men det är verkligen vissa egenskaper han måste ha.

* Vara goofy, jordnära - jag vill kunna betee mig sådär galet och barnsligt ibland...alltså vara mig skälv helt enkelt :) hehe
* Stabil utbildning/jobb/ekonomi - något jag är jävligt trött på är killar som typ bara ska ha men aldrig kan ge liksom. Om vi säger pengar nu då, jag vill båda ska kunna fixa en mysig restaurang middag, båda ska kunna bidra med pengar då och då... Alltså det är verkligen sååå OSEXIGT när man ber om pengar eller "kan jag få låna $20" när man vet man aldrig kommer dåden tillbaka. Sen är det inte bara om pengar man kan ge tillbaks på andra sätt, så man vet det inte är pga pengar man är med någon. Man kan vara väldigt omtänksam, gullig och romantisk utan att det ska kosta (vilket egentligen är den bästa kärleken)
* Han ska behandla mig som som drottning, liksom jag behandlar honom som min prins (okejråå kung hehe) men alltså förstår ni vad jag menar?! Inte något sånt där fanatiskt beteende, men jag tror verkligen att botemedlet mor svartsjuka etc är när man verkligen känner sig älskad, man känner att du betyder så mycket för respektive. Därför är det oxlså viktigt att få all den fysiska och psykiska uppmärksamheten!

Detta tycker jag är den grundläggande basen liksom för att jag skulle känna, wow den här killen ser jag en framtid med. Detta är liksom inte materialistiska grejer (visst pengar kan va viktigt till en viss del, men som sagt agerande betyder så mycket mer så om man ger massor i gengäld så betyder pengar zero. Pengar öppnar många dörrar, man kan göra vad man vill, men utan dom äkta känslorna är pengar skit.

Jahopp det där va mitt godmorgon tal, nu ska ja käka bullar till frulle hehee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: