Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Working on that tan...

Kategori: Allmänt

Sitter ute i Frida och Alex trädgård nu. Klickar runt på massa bloggar, men har ju inte hunnit bli så mycket uppdateringar i Sverige sen igårkväll, lite tidigt än I guess. Så kollar lite online shopping, är så jäkla sugen på shopppinnnnnngggg buhu! Ajja, hoppas jag får lite färg medan jag sitter här. Synd inte min älskling pälskling Nicki är här så vi kunde åkt ut på en cykeltur, gått till parken, eller bara gått en promenad...
Btw, förra sommaren, eller va det i vintras (?), så va jag seriöst en millimeter från att köpa Carolina Gynnings designade vinglas, eller aaa med hennes målningar på då. Tycker dom är as balla, plus att jag faktiskt börjat gilla vin mer och mer. Skulle passa bra i min lägenhet med ett par fina vinglas, men får se. Annars kan man ju införskaffa några billigare, men ändå sånna där stooora härliga vinglas och kanske ett par till cocktail glas?! Har en känsla av att man kommer vilja bjuda folk på BBQ och sånt där i sommar när det kommer va glassigt varmt.
Love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: