Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

WE DO WHAT WE WANT

Kategori: Allmänt

Aloha peeps!

Väskan är åter packad...inte för att den va uppackad men aa huhuh. Idag bär det av till London WOOPWOOP! Olle va schysst och kör mig till Landvetter, han ska köpa skor I göteborg till balen. Eller ja, jag ska köra ner, är så åkrädd. Varit perfekta dagar är i Sweden med, as fint väder, sol, varmt, och blå himmel. Så det ska vara. Va lite orolig när jag kom hit för då va det rätt kallt, men jag tog då solen med mig. Tur det för hade inte ens någon jacka med mig liksom!

Spelat lite golf med mami dom här dagarna, konstigt att inte spela med mina klubbor men gick ju nästan bättre?! Olles driver ska jag försöka få med mig på något vis..hmm.. Sen har jag ju som sagt hängt med mommo. Men nu är jag redo att åka iväg lite igen, bestämt massa roligt med Frida också.

Ne nu ska Nicki få en dusch, sen lite frulle och sånt där innan vi rullar iväg. Kommer antagligen bli ännu sämre uppdatering de här veckorna. Men kommer va alldeles för upptagen av att ha roligt ;D

PUSSSSS på er everyone






Härliga bilder får mig att längta tillbaks, lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: