Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Stjärnhimmel

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och kollar på den fina stjärnhimmeln. Vart en hur trevlig dag som helst med en super frukost: bönor i tomatsås, ägg, bacon, toast och fruktsallad; ute i Fridas och Alex mysiga trädgård. Deras hus är hur fint som helst. Blev en tidigare tripp till syrran och hennes kille. Min planerade London visit blev inte som jag tänkt det, känns lite deppigt ibland, men glömmer bort det av alla roliga grejer vi gör. Igår åkte vi in till London och hade brunch med ett härligt stort gäng på en uteservering på Kings Cross. Sen vart det lite shopping, eller nja inte mkt alls eftersom jag är så bajs fattig. Hade inte alls tänkt på de ändrade planerna om jag kunde shoppat loss lite, dreglade ihjäl mig inne på Top Shop. Sick. Lite komiskt, för förra gången hittade jag seriöst nu INGENTING, men alltså fanns så sjukligt mycket snygga grejer den här gången! Olagligt när det kommer in en fattig svensk där liksom. Men aja..Efter 8 timmar (!!!) på Oxford Circus med mera och ett visst antal cafeer motte vi upp Alex syrra och hennes kap till man, och käkade dinner på en jätte mysig Italiensk restaurang. Kom hem typ ett på natten o vi va stört trötta efter den långa dagen, så sov och snarkade väldigt gott.
Idag vart vi bjudna hem till Alex syrra på BBQ i underbara vädret. Bjöds på jätte mycket grillat och alla dess tillbehör, jätte gott! Sen pimms & lemonade på det och annan god dricka. Så vi jäste och hade oss i den sköna solen med mycket snack och stoj. Så härligt, känns som riktig semester.

Saknar dock min Lilla Nicki älskling, speciellt när man är lite ledsen. Vet inte varför jag fortfarande tänker på det, vanligtvis kan jag liksom sopa något av axeln och komma över det på några minuter. Men tror helt ärligt det är för jag inte har min snutte plutte Nicki att krama!
Men det va rätt beslut, så ångrar inget.
Ne nu dags och sova. Ska kolla lite till på stjärnorna. Imorgon är det lite vila för min del på förmiddagen, innan det är dags för massa andra äventyr.
Pusss på er mina darlings. PS suger jag inte har någon kamera i detta vackra väder...grrr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: