Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Reggae

Kategori: Allmänt

Alltsa jag glomde beratta vem som totalt gjorde min dag i Fredags! haha Jag va pa min massage terapi/deep tissue massage sa knutar trycks ut etc. Anyways, min massos ar sa jakla ball! Hon ar galet trevlig och bara sadar lattsam och rolig. Sa nar jag lag pa banken sa fraga hon mig om jag gillar reggae. Jaaaa jag lyssnar jatte mycket pa reggae. Hon bara BRAAA alltsa jag pallar inte med fagelkvitter och sant idag. Jag traffade en kille ute pa parkeringen med dreads ner till marken och han gav mig en demo med reggae musik, sa nu kan vi lyssna pa den tillsammans. hahaha assa jag kunde knappt sluta skratta, hon gjorde definitvt min dag, perfekt start. Dessutom va demon riktigt grym, me like!

Idag har jag och darlet forsokt gora lite "arenden", men det blev som vanligt inget av, forutom branda kalorier av massa cykelturer hit och dit... Sen va vi en svang pa gymmet tidigare ocksa, duktiga brudar. Ska bli sa galet skont att inte behova ha en klocka stalld pa 5am imorgon. Sovmorgon liksom?! haha Men maste satta ihop note cards nu till min final presentation i en klass. Ar grupp arbete, och killen i min grupp skulle satta ihop PP slidesen, och for en gangs skull sa tankte jag att aaa jag later nagon annan gora det. Fick det skickat innan, och han har en BAJSBRUN farg till varje rubrik...alltsa...vem valjer BAJSBRUN!? Jag mejlade slidearna med mina anteckningar o sa pa, jag hade liksom en ljust bla farg som bakgrund...men bajsbrun!????? Hmm...ajja vi far se hur detta ska ga. Ar riktigt trott kollat pa LYckan i LA. Gillar brudarna, men ibland sa blir jag fasiken lite arg pa dom. Speciellt den ena blondinen som utnyttjar kinesen till allt!? Alltsa, just det har med skjuts overallt etc for hon tycker bussen ar acklig?! Aaa, jag vet vad hon menar med bussarna, alltsa ALLA i USA har bil. Dom som aker buss ar uteliggare/dom som ar super fattiga. Men man kan inte bara vara beroende av andra manniskor jamt. Be independent people! Visst ja, som den bruden som  skulle vara roomate med dom, hon hade fasiken ratt i nar hon sa att dom inte ar independent. Sen verkade ju hon valdigt knepig, men hon hade ju en egen identity och va independent..

uuuh nu babblar jag som tusan har. Ska som sagt forsoka satta ihop note cards nu, ska ju inte vara allt for svart?!

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: