Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Mina Finisar!

Kategori: Allmänt

Tog en power nap idag på eftermiddagen efter fullt ös sedan kl 8 imorse.. Helt plötsligt knacka det på dörren fönstren så Nicki blev helt galen och jag fick panik. Men det va mina fina vänner Carro o Johanna som kom för att kidnappa mig xD så fick ögonbindel och blev satt i bilen o åkte runt tills jag inte hade en aning om vart vi va. Tillslut va vi alla fall framme efter massa stoj o skoj i bilen (inget ngn utom oss kan första). Anyways mina Finisar hade ställt till med värsta middag med typ hundra desserter och godis och maaaaasssooor med tjejsnack! Bästa kvällen på länge..fick presenter och massor. Saknat mina fina bästisar som alltid är där och gör vad som helst för än. Blev så glad för så gullig överraskning <3 älska detta sommar lov.. Och bättre blir det, trodde inte det va möjligt! Önskar ni kunde hoppa i min resväska o vara med mig <3

LOVE till mina Finisar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: