Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Jag vill ta kort!

Kategori: Allmänt

Alltsa nasta termin/i sommar ska jag inforskaffa en kamera. Detta gar bara inte for sig, sa jakla trak att kanppt ha nagra bilder?! Far bli nagon billig, samsung eller nagot sadant... Far se vad min ekonomi kan tillata. Men vill ha en liten smidig, som anda tar relativt bra bilder.

Jahopp, hade redovisningen idag (med en bajsbrun power point...). Men nu ar det fasiken bara en uppsats, en presentation och matte final kvar woopwoop! Och uppsatsen ar inprincip klar, jag och darlo gjorde klart varan del...sa aaa...haha vi ska val printa en poster med. Sa en ovanligt "lugn" finals week/dead week. Men jag kommer seriost DO nasta termin, maste ha ratt mind set..sa man inte blir for bekvam i det har schemat alltsa. Men tank att nu sitter jag har igen, exakt tva veckor tills jag ar hemma i lilla jkpg IGEN, och lillebror tar studenten. Helt sick... Bara ett ar kvar har, nar jag va liten freshman sa tankte jag hur fasiken ska man klara 4 ar?! Ar ju asa basa lange. Men tiden gar ju som sagt fort :D

Nu ska jag se om jag far for mig att dunka lite bra musik och kaaaaaaaaaaanske fixa fusion extentions...men ar lite radd for vet inte riktigt om jag kan klara av det. Hur ska jag gora i nacken liksom!?!? uuuuh...kanske vantar nagon dag till...eller till nasta vecka?! Ne men vill inte dra ut for lange pa att fixa haret heller. Gosh vilka issues alltsa!

PUSSSSSSSSSSSSSSS pa er

FOTO PA MIG (LOL)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: