Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Graduation - Class of 2012

Kategori: Allmänt

Vilka rysningar jag fick under ceremonin! Sa himla haftigt! Sa nu ar Katie och Maria klara, for alltid med college! Helt sjukt, kommer bli tomt. Men kommer borja tre nya tjejer i laget, alltid kul med lite nya ansikten. Dock borjar dom bli lite sma, eller kanske man sjalv som borjar bli gammal?! xD

Va riktigt nice tal den har gangen pa graduation ceremonin, va en killa som har GPA 4.0 ASSA WAA?! As ballt! Men han hade seriost det basta talet ever. Harlig inspiration. Sen vart det mote utanfor med coach och familjerna och vanner. Tank att om exakt ett ar ar det jag som star dar! :D


Va helt fullt i arenan! Dom sa det var den storsta graduate class i Boise states historia..far se om vi ar annu fler nasta ar ;D

Suddig bild pa as coola och smarta killen med GPA 4.0!

Jag och Marre

Jag och Katie

Kopte lite blomster till "graduanterna" som jag dekorera o designa, blev snyggt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: