Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Countdown!

Kategori: Allmänt

What a happy life! Superbra betyg utskrivna och inskickade till csn i jäklans god tid, hoppas det kan gå smidigt denna gång?! Eller vad säger du Bodil!? huhuh
Varit med mormor på torget idag. Nicki följde med också. Va jätte mysigt, sen fick jag nyheten att Carro kom 6a pa agilityn! GRYYYYM!!!!!! Carro är en hundmänniska, hon kan allt. Hon kom hit igårkvall och hade hundskola med Nicki, vi lekte massa lekar. Nicki va jätte duktig och rullade till o med runt tre gånger helt!! Jag va i chock! haha
Gårdagen bjöd på IKEA köttbullar, potatismos, lingon och brunsås. Nu fattar jag att jag är hemma liksom. Sen vart det lite ögonshopping på A6, häng med fina människor och självklart lilla mommo. Okejråååå va inte bara ögonshopping, hittade ett par sjukt snygga skor. Happy! Sen inhandlades även en adapter, som jag självklart lyckades glömma hemma i Boise (saknar faktiskt min mysiga lägenhet skit mycket redan, för att inte tala om mina besties). Va inne på claes olssons (vart en liten flört med den riktigt sexiga försäljarn med), men kom precis på att jag va så upptagen med flörtandet att jag glömde fråga efter en påse, som darlet tipsa om, som man kan lägga i exempelvis ett duntacke och sen "dammsuga" ur all luft så det blir jätte litet= du kan flyga med det/får plats för det i väskan. Wihooo, måste inhandla det med, för guuuuud va skönt det är att sova i duntäcket!
Nehe, nu ska Olle bolle och jag laga en pizza. Kanske tar en sväng till Maxi med för lite lördagsgodis...eller aaa finns inget som heter bara lordagsgodis. För mig är det Måndags-, Tisdags-, Onsdags-, Torsdags-, Fredags-, Lördags-, och Söndags godis! MUMS! MEn som sagt, allt handlar om vad man vänjer dig vid, för jag har faktiskt börjat gilla Hershey chokladen, som jag tyckte hade en eftersmak av spya innan. Ja ni hör ju! Alltså allt är bara vad man är van vid, eller uppvuxen med!
Pussss på er !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: