Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

That shit cray!

Kategori: Allmänt

Hallooeee ellerrrr!!! Ska sova nu, fys imorgon, trott!!! Kampade pa golfen idag, men va varmt och fint pa annars vindiga Falcon (min favorit bana ptfff)

Helgen var rolig som vanligt, langtar redan...for lar inte bli nagot Fresno den har gangen xD Fredagen va as rolig som sagt. Lordagen sov jag ut, vart en svang till gymmet sen lite plugg och bacon med agg. Ar typ min favorit mat just nu. Kakar det hela tiden. Kvallen blev det aterigen utgang. Kan ju inte motsta nar man har ett par snygga Jeffrey Campbell skor liksom! Vart forfest pa Verna, va ett tag sen nu kul! Sen taxi dt med ett hypat tjejgang - cafe ole (som vanligt, va roligt folk dar!!!) sen till China Blue jag knappt varit pa... Alex kanner en bartender som precis borjat jobba --> god drink! Sen pa nagot javla satt lyckades vi flirta in oss pa super Vipen. Va massa sliskiga rika gubbar  dar, like usual i vip rum haha. Men inte lika crazy som vipsen i London dar ryska maffian sitter o chillar liksom LOL! Sen vart det saklart vidare till Bistro dar det var smack fullt, men desto mer roliga manniskor. Men blev lite for svettig sa drog hem innan stangning for en gangs skull.

Sondagen vart det, sjalvklart, sovmorgon till typ 12 (!!!) sen kopte jag o Maria hungover smoothies och drog ivag till golf banan for att spela med assistant coach och hans fru och en kille. Sa jakla skona ar dom! Rolig dag, dock vart vi lite putt ibland pa slagen som inte satt...wonder why...Men 17 grader varmt, t-shirt och golf bil, I like! Efter det va bakistanterna sugna pa glass, sa drog till det underbara glasstallet. Passade pa att kopa fyra praliner med hahah MUMS!!

Ne sovdags! Eller ska kolla ett till avsnitt av Varsta Pojkvannsakademin HAHA!

PUSSSSSS


My BEBE!!!! Alltid min maskot <3



En av dom sota trojorna jag inhandlade i Fredags :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: