Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Sweden (and Boise) We've got some technical problems!

Kategori: Allmänt

Hellooo bebbbeees!!!

nicki kakade pa min dataladdare har om dagen, sa den har varit nedlagt ett tag nu. Men den har vackra morgonen sa startade den sadar bara som ett under. NICE! Ska INTE ta ur laddaren nu, eller lata datan komma till sista precenten av laddning...hmm Dock har jag problem med min alskade mobil ocksa...den startas om ibland sadar om den kanner for det, far inte alla sms ibland kommer det en sms bomb med meddelanden som varit skickade dagen innan...etcetc Visst ja! Ibland laser den sig ocksa NAJS!!!

Anywyas, har ar det Mandag igen. Golf idag, och just nu lite matteplugg. Lag vaken till typ 2 i natt och kollade Harry Potter. Har haft problem att somna den senaste tiden, kan ju vara for jag har Teven inne i sovrummet kanske...

Va St. Patricks i helgen, sushi, mallet, mallet igen for observation, mys, the RAM..etcetc. Lite for galet mycket folk pa St Pat's men va kul o traffa massa folk.

Lite hangig..har dragit pa mig en forkylning buhu men forhoppningsvis golfcarts idag! (YES, golfbilar!!) hihi Men vagar inte hoppas for mycket, man vet ju aldrig liksom, men skulle vara speciellt skont nu nar jag ar forkyld med.

PUSSSSS pa er!


Me and the ladies, girlsnight woopwooop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: