Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Plotsligt Hander Det!

Kategori: Allmänt

Golfen/kvalificeringen blev installd idag p,g,a kallt vader/ingen bana oppen, sa fanns inte sa mycket val typ.

Har nog aldrig hant att traningen blivit installd. Maria och jag pratade med varandra och bara vad fan ska vi gora?!? Inte vana att vara lediga en hel dag, och speciellt inte en Fredag. Fredagar existerar liksom inte for oss. I normala fall ar det golf hela dagen, tills man kommer hem och ar sa sjukt trott att man bara vill sova. Anyways, vi drog till mallet (ar typ det forsta man kommer pa att gora nar man inte har nagot att gora LOL). Va kul, kommit in massa varklader och fyndade lite grejs. Sen akte vi halsade pa lite peeps och darefter fick vi ideen att dra till N.End, dom har as nice restauranger dar, sen sag vi en affar dar dom gor handgjord glass och choklad. Likesom HELLOOO!? Amen! Nar vi oppna dorren holl vi seriost pa att svimma av den underbara doften! MUMS!! Bestallde in cocosglass som var GUDOMLIG, alltsa smaken gar inte beskriva. Sen tva praliner...Orgasm yes!

Nu hemma, svira om lite och ivag pa restaurang med fin fint gang.

Tyvarr dog min tele sa vart inga bilder..Men bjuder pa en ganska sa najs bild fran igar nar jag cykla till skolan.Vrakte ner med sno, bilden ar tagen i borjan och jag lovar nar jag va framme sag jag verkligen ut som en snogubbe! Sick

Kommentarer


Kommentera inlägget här: