Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Godmorgon solstralar!!!

Kategori: Allmänt

Sondag morgon har, eller snart lunch. Kanns som klockan ar sa mycket men fick precis veta att vi flyttar fram klockan en timma. Det forklarar varfor klockan var 3 nar jag satt i taxin. Barerna stanger tva (suger, fast jag ar anda en person som brukar ga hem 1-2 tiden haha) borja tidigt liksom. Nej men alla fall, blev lite radd nar jag skulle betala taxin och sag att klockan va 3. Funderade lange pa det haha. Va en rolig kvall som vanligt med mina babes. Cami kom hit sa gjorde vi oss iordning, sen akte vi ner till  Goldy's pa hornet och drack mimosas. Drack strawberry mimosa, assa sa sjukt god!!! Hade lite tjejsnack, galet tjejsnack haha folk glodde ihjal sig nar vi gick ut, dom tyckte ju vi va helt pantade. Anyways, sa akte vi till en hemmafest. Inte varit pa det pa ett tag, va skit kul! Cami och David har alltid snackat om Shawn och ja bara ahaa okej shawn banan typ, ne men nar vi kom dit och han oppna dorren va det ju matte shawn! hahah Varlden/Boise ar liten!!! Men spelade massa beer pong och andra spel. Dom hade varsta party huset, men va riktigt roligt! Sen akte vi dt igen, rockade cactus (yey haha) och sen bistro och charlies. Charlies ar forjadra kul stalle har jag kommit pa btw. Kande for att aka hem vid tolv, vart fett trott! Ville inte dricka sa mycket igarkvall heller, men pinade mig dar en halvtimma tills jag piggna till igen for Camis skull. Hon akte hem imorse buhuuu! Men nu kanske mitt liv blir lite lugnare, hon har ett valdigt "festligt" inflytande sa satt saga haha

Blablaa, kollar jersey shore marathon love it! Men snart ska jag traffa min darlo for att plugga skiten ur oss!

PS! Igar hikade vi table rock ocksa; jag, jennifer, lianne och brianne. Skont att vara ute lite, och nar det for en gangs skull inte ar pa golfbanan liksom haha DS!


PUSSSSSSSSSS

Jag och Bebbe!

Chuck, Maria, Jag och Alex forra helgen!

Pa toppen av Table Rock igar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: