Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Film making

Kategori: Allmänt

I London va ja med på lite film inspelningar och agerade make up artist. Va så himla roligt!!! Alltså har alltid haft en "fetish" för make up LOL Men allså det va väl lite av mitt dröm jobb när jag va liten att jobba som make up artist eller frisör... Tycker ju det är så roligt och det är verkligen häftigt vad smink kan göra! Anyways, har ju tyvärr inte mycket bilder från London men har alla fall hittat en huhuuh Måste ju arkivera mina bilder på FB, bloggen och datan så jag säkert inte tappar bort dom liksom.
Nu har jag bakat en kladdkaka till mormor, hon ska ha lite väninnor på besök imorgon. Oh visst ja! Va lite på stan med Fridolf idag och Nicki (Nicki älskaaaaaaar att sitta i väskan inne i affären med alla folk som vill hälsa på han för han är den sötaste hunden i världen hihihi sån uppmärksamhets jäkel är han). Men, men blev lite shopping, kvalitetshopping skulle jag vilja påstå som jag är väldigt nöjd över. Vill så gärna shoppa mer men vill spara mig till Cali woopwoop! Plus spara mig till mina hyror den här sommarn woopwoop

Som sagt, blir en sväng till mormor nu för att lämna av kakan, därefter hejja på fotbolls SVERIGE!!!!
PUSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: