Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Red Lobster

Kategori: Allmänt

Mums mums! Just atit hummer, jumbo rakor med tillbehor. VI hade en "sista" familje middag ute, pa Torsdag aker dom hem igen. Kommer bli tomt i min lilla lagenhet! :( Anyways, idag skulle vi kopa VS hoodies till Frida men ar sa exalterad for hittade nagot som hon kommer bli GALET glad over. Hon har ingen aning om vad det kan vara. Om du laser det har nu Fridof sa sager jag bara att du kommer taaaacka mig for mina exceptionella shopping ogon! Huhuhu Ni vet nar ni har kopt en julklapp, fodelsedagspresent, eller bara en present till nagon som ar sa galet bra att du knappt kan halla dig. Jag vill liksom whats appa Frida nu och beratta vad det ar!!!!!! Hhihihihihihihiihhi :D :D :D
 
Red Lobster va alla fall underbart gott, som vanligt. Nu lite plugg, sen sova, for vi ska upp tidigt imorgon for att utnyttja hela dagen. Har lektion pa kvallen imorgon.
 
Puuuuussssssssss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: