Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Last Night

Kategori: Allmänt

Igar kvall va det sista kvallen for lilla famillia har i Boise. Har haft sa roligt under den har semester, men synd som sagt att Frida inte kunde folja med ocksa. Dock hade det blivit lite val trangt i min lagenhet med alla 5 har. Igarkvall korde vi ett litet mini firande av min fodelsedag. Vi akte upp och kollade pa solnedgangen fran jatte fin utsikt vid klocktornet, sen akte vi och at varldens godaste glass och milkshake pa Goody's i North End. North End i Boise ar sa himla mysigt, det ar som det ar en helt annan liten by i ett annat land, me like!
 
Sa just nu ar det kvall igen, har stadat inprincip hela dagen. Helt galet vad stokigt och smutsigt det blir nar man bara ar nagra fler personer. Nu borjar jag liksom forsta vad mamma menat hela mitt liv jag bott hemma liksom.......
Nar jag hade stadat klart akte jag med min nytvattade och nystadade bil (luktar sa goooottt) till Walmart. Kopte lite blommor, krukvaxter, mat och ett litet bord att ha ute pa min patio. Dodstrott nar jag val kom hem. Sitter vid mitt fina koksbord, kollar Sex and the City, kakar jordgubbar med choklad, cherries och pa det en Corona med min favorit lime. Mysig och skon Torsdags kvall!
 
PUSSSSSSSSSSS
 
Myyyys!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: