Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

WHATS UUUUP!!???

Kategori: Allmänt

Godmorgon pa er/god eftermiddag/godkvall vart du nu befinner dig i denna varld! Min morgon startades med en power aggmacka och svara pa mejl etc etc. Ska dammsuga lite nu (om den kommer funka). Min dammsugare har en tendens att typ spruta utat istallet for att suga upp all skit. Valdigt frascht nar man har heltackningsmatta...men, men what to do?! Alskar min mysiga lagenhet (nar den ar stadad). Blev lite deprimerad nar jag kom hem efter skolan igar och det va disk och klader lite overallt. Sa nu ar allt uppstadat igen. Har som mal den har terminen att ALDRIG lata det ga sa langt att det ar sa skitigt att man typ inte orkar stada. Har funkat ratt bra hittils. Sen langtar jag sa stort mycket till mitt bord ska komma!!!!

Nehe, nu maste jag ut med NickiPicki!!!

PUSSSSSSSSSSSS



Red Ruby - min manadssten

Water Lilly - min manadsblomma (visste inte om det, tycker ju dom ar sa fina!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: