Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

True Love!

Kategori: Allmänt

Vart ett larorikt pass pa kickboxningen idag. Fick lara oss olika grepp, knep, hur man faller "ratt"/hur man faller for att skada sig minst LOL, vart pa kroppen man ska sla etc etc.

Efter det inte sa svettiga kickboxning passet (skont), tog jag en cykeltur med Nicki i parken innan solen hann att ga ner. Tankte verkligen pa hur lycklig Nickilichious gor mig, seriost! Visst ibland kan han vara sa atorig nar han slickar pa ens fingrar eller biter, men han vill ju bara ha uppmarksamhet (valdigt mycket). Han ar alltid dar om jag ar glad, ledsen, excited, stressad mm, for att pussa pa mig. Angrar inte en minut, sekund, hundradel, eller tusendel att jag skaffade honom. Nicki ar min lilla bebis och ALSKAR HONOM mest mest mest!!!

PUSSSS pa dig Nicki <3

Fina Nicki och jag i Ann Morisson Park <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: