Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

SNOW!!!!

Kategori: Allmänt

Har vrakt ner med sno har! Sa himlans mysigt, sa jag och Nicki sprang ut i snon och rullade oss. Sa glad va han lilla snutten! Blev sa bortskamd hemma med blogg appen, funkar tyvarr inte pa min amerikanska mobil men ska FORSOKA (!!!) att fa till nagra inlagg har och dar. Synd pa bilder med, for jag ar alldeles for lat for att fixa och trixa och lagga in dem pa datan liksom. Btw, mitt schema ar UNDERBART!!! Bara klasser pa tisdagar och torsdagar=Mandag, Onsdag, Fredag endast golftraning --> Super langa helger wihooo! Men det hindrar inte mig och mitt galna sallksap en tisdag kvall liksom, why not? Inga klasser, ingen fys da maste man ju ta vara pa tillfallet liksom. Jag, Annette och Mr hade alla fall en chill kvall och jag har aterupptackt Pimm's och infort det har i USA (big like va det pa den). Sen tankte jag sova ut men vaknade som vanligt sket tidigt, sa bar in min TV till sovrummet och slokollade lite, tills jag kom pa att det va massa sno ute och sprang ut med Nicki :D. Sen var det dags for matlagning, blev riktigt lyckat!!! Snart ar det dags for kickboxning (har en kansla av att man kommer ha en fet traningsvark infor fysen i gryningen imorgon ugh) Men annars sa ar det jaklans skont o vara tillbaka igen i Boise. Kanner det kommer bli en nice termin, for langtar sa till sommaren. Kommer bli perfekt!!! Hors senare! Pusssss PS! En favvo kommer "hem" till Boise i eftermiddag BIG LIKE! Ds!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: