Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Omvant dygn? YES!

Kategori: Allmänt

Somnade 8 igar igen!!!! Och vaknade vid 5..ar ratt skont, men vet ju att jag kommer vara sket trott ikvall och det gar inte. Lagade alla fall mat nar ja vakna, sa ar lite sadar seg nu sa slokollar Millionaire Club och Tabatha takes over. Har fortfarande inte fattat hur underbart schema jag har, ar saklart skonare nu nar vi fortfarande ar off season (slutar idag LOL) men fick practice schedule igar och det sag ut som att jag kommer fa trana ibland pa formiddagen, och det ar ju hur skont som helts!!! Anyways, ar ovanligt manga onlina pa facebook for att vara 6 pa morgonen liksom. Ar till o med lite snack om attt aka skidor om det kan komma lite sno igen hur nice ar inte det?! Jennifer o jag har liksom pratat om skidor i Boise 2.5 ar...plotsligt sa hander det kanske xDDDD Ne jag ar inte tillrackligt vaken i hjarnan kanner jag. Slo i hjarnan men pigg i kroppen, far se vad jag ska hitta pa. Borde baka eller laga nagon mat jag kan frysa in men kanner inte riktigt for det heller nar det ar sa fint o stadat...hmmm...blir nog ett bad istallet!!

PUSSSSSSSS

PS. kommer ALDRIG forvanas av manniskors frackhet, men detta maste jag saga fick mig att hajja till lite man bara whutttt HAHAHA men vissa manniskor ar nog sa osmarta att dom inte ens fattar hur korkade dom ar, men puss pa er anda! DS.


Love my hair <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: