Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Mommo-->A6

Kategori: Allmänt

Vilka mysiga dagar det är! Perfekt vecka att avsluta med i Sverige och meddelande o mejl börjar komma in att man är saknad i lilla Boise naaw 

Hjälpte alla fall Mommo dammsuga och ut med alla mattorna, sen vart det självklart massa gott hembakat fika och varmkorv till lunch. Yumi

Sen bar det av mot A6 för att möta upp JohannaPanna, make up proffset, som man fick lite tips och råd av. Köpte ett super fint ljus på Make Up store som kommer bli så fint i mitt badrum plus lite andra små grejer jag aldrig skulle köpt om jag inte fått då mycket rabatt av finis Johanna 

Nu är jag skit trött, käkar korvstroganoff och funderar på om man ska våga smuggla in falukorv och renskav till USA...nee, tror inte det är en av mina bästa idéer faktiskt hehe

Ps. Orkar inte ladda upp mer bilder blir ju bara fel och tusen bilder av samma...inte lätt att bo på landet ibland...Ds.

Pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: