Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Internet Shopping

Kategori: Allmänt

Javisst, men fasiken vad farligt det ar anda! Tur jag ar en person som gillar att prova klader och skor. Det ar liksom en viss charm att se kladerna och skorna i verkligheten, kanna pa materialet etc etc. Framforallt ska det ju passa med !! Men inom loppet av nagra timmar har jag klickat hem lite grejer, dock inte klader. Blev nya sangklader (mina ar lite ackliga, aven man tvattar dom ofta blir man trott pa det plus att det ar skont att byta lite). Blev alla fall ett par svarta sidenlakan ;D, ett nytt duschdraperi (leopard rawrrr). Gillar mitt lite genomskinliga duschdraperi, men allt slits ju som sagt. Visst ja fina frote handdukar ar hemklickade ocksa, livnar mig pa ett badlakan just nu. Slangde alla jag hade innan jag akte till Sverige, kopte ett par fina hemma pa IKEA MEN SJALVKLART hade jag overvikt pa vaskan sa dom vart lamnade hemma...
...OCH nu till mitt storre inkop, nagot jag tankt kopa lange men det har inte blivit av. Ett koksbord!!!!! Blev sa jaklans arg nar jag lagat god mat, och har inte nagot normalt stalla att ata pa. Det tappar liksom sin charm med att laga mat tycker jag. Man vill ju sitta och njuta. Sa forhoppningsvis kommer det innan helgen. IIiih langtar!!! Fanns manga jatte snygga bord men fick tanka pa budgeten lite med (som forovrigt jag brutit for lange sedan, men far cutta ner pa klader den har terminen. Maste ju spara pengar infor sommaren med PUH! MONEY MONEY! Tank om man vore rik, eller alla fall ganska rik sa man inte behovde tanka sa himla mycket pa det jamt. Jaja, nu ar det dags for lagmote!

PUSSSSSSSS


Det hemklickade koksbordet! Det far ha sin plats dar granen star for tillfallet (yes, den ar fortfarande uppe...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: