Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Inget gar som planerat...and that is how I like it!

Kategori: Allmänt

Hahah alltsa aaa...en fagel viskade i mitt ora att jag inte tankt ga ut den har helgen..men ack sa fel jag hade da! Men kan ju inte hjalpas nar det var hela 3 fodelsedagar att fira liksom. Hittade som sagt en jatte fin klanning igar sa hade den och mina bla skyhoga klackar. Alla var super uppkladda aka normalt kladda a la Sverige. Sa skont att killar liksom kan kla upp sig for en gangs skull. Borde va OLAGLIGT att inte ga ut i skjorta/kavaj.

Blev massa kort tagna igar med, sa hoppas pa att fa fler sen sa jag kan visa er min fina klanning och saklart mina snygga vanner. Vart en riktigt lyckad kvall igar ocksa! Sa nasta helg borde jag ha taco kvall elr ngt och bara vila. Har ju forhoppningsvis mitt matbord har da sa far val bli en romantisk treratters till min alskade hona pona hihihiih. Anyways, har sa javla mycket bajs matte att gora idag och annat plugg med sa kommer inte bli kul och kanner absolut inte for det just nu.

Kom hem 4 inatt vet inte hur det kunde bli sa sent..VISST JA! Gick till the balcony igar med en snabbis och shit hahaha det ar Boises gay klubb for sure. Men alla va stort skona, roligt folk! Inbjuden till red room med. Sen stupade vi i sang, mys pys, vakna lagomt sent och kollade pa film och laga mat. Men nu va han tvungen att ga, maste ta tag i mitt liv! hahah

Men tack for en underbar helg maste jag saga, varit manga utflykter (ALSKAR att jag far sa langa helger, men anda gar den sa sjukt fort...)

PUSSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer


Kommentera inlägget här: