Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Hola!!!

Kategori: Allmänt

Nu ar jag tillbaks i Boise, va en lang resa men traffa pa en kille som spelar football for Bosie. Han hade platsen exakt bakom mig pa Amsterdam-Minneapolis flighten och bredvid mej pa Minneapolis-Boise flighten (pa den langa flighten va det over 700 pers)...mmm varlden ar liten! Men skont att ha lite resesallskap for en gangs skull! Nu ar alla fall uppackat...alsklingen verkar ha somnat om sa vantar pa att hon ska hora av sig sa ska vi hamta bocker o sant och forhoppningsvis handla mat och sant dara. Ar helt javla utsvulten!!!!! Men allt ar alla fall uppackat, skont!!! Min lagenhet ar sa himlans mysig nu, och luktar gott!!! Hahaha Visst ja, gick till frisoren hemma i Sverige, pallade inte aka tillbaks hit och se ut som en sopkvast i haret alltsa, blev jatte nojd!!! Sen gick jag pa Hamilton pa bio med mammsen och Olle, riktigt bra betyg far den av mig. Sen va det bara att packa vaskorna for fullt... Nee ja ska nog faktiskt ta en power nap, ar sket trott maste kunna halla mig vaken till ikvall sa ja kommer in i dygnet, och da ar det battre jag tar en liten nap sa jag inte ska sova hela eftermiddagen sen. PUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: