Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

WOW!!!!

Kategori: Allmänt

OMG...nu ar det Sondag...IGEN!!!!! Hahaha helt sjukt, men den har helgen hande sa himla mycket roligt att den gick alldeles for fort!! Som sagt, en perfekt Fredag.

Lordagen drog vi till golfbanan, jag och Marre utmanade Josh och hans brorsa. Forsta nio va bettet 3 shots for den som forlorade (jag och marre vann saklart!!!) och vi vann sista nio, plus hela 18 halen. Sa vi bada blev bjudna pa en AS FANCY resturang i North End haha har aldrig varit dar typ men det ar som man kommer till en annan stad. Var jatte mysigt alla fall och maten var det orgasm pa, med en flaska vin och cocktails pa det. (dricker dock inte vin) Sen lekte vi lite sophisticated och diskuterade politik. Darefter blev vi avslappna pa verna, jag och Maria rullade over till min lagenhet och natten fortsatte med ligan. Blir nastan lite radd hur varje helg bara blir battre och battre. Men nasta helg ska jag ta det lugnt, vi har redan borjat smida roliga planer.

Sooooo....Sondag va det ja...om man skulle kraffsa ner lite matte kanske???? Yes, det ar nog bast sa.

PUSSSSSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här: