Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

What a good weekend!

Kategori: Allmänt

Fredagen tillbringades pa golfbanan, fint vader - sol, bla himmel, nice sallskap i bollen! Darefter lagade jag o alskling 3-ratters hemma hos mig for att inviga mitt dining table som antligen kommit!!! Byggde ihop det i torsdags kvall, tog flera timmar. Var sa sjukt ihoptejpat och packat. Sen var det massor med frigolitbitar (tror jag det heter) som akte ut over hela lagenheten blandat med alla kartonger, plastbitar och tejp. Middagen blev alla fall jatte lyckad! Lax (yum!),potatisgratang, sallad etc. Sen bakades en morotskaka. Alltsa riktigt stolt, blev perfekt! Saftig och god, med super god glasyr. Sen drog vi ivag till Walmart pa aventyr och shoppade loss. Kopte lite bordsunderlagg, stadgrejer, assietter, djupa tallrikar, handdukar...etc...etc!

I Lordags skulle vi akt skidor!!! Fan va sa jakla sugen, men skjutsen sket sig sa vi drog till mallet och brande annu mer pengar istalllet hehe. Hittade ett par underbara skor pa rea inne pa Dillards. Skulle kostat $60, men kassorskan gjorde fel sa fick dom for $29! KAP!!!! Kopte aven ett par sjukt hotta rosa och blaa jeans inne pa American Eagle. Varkansla!!!

Pa kvallen blev jag upplockad for middagsdejt. Riktigt fin restaurang, mysig, med live pianomusik! Sa himla god mat och cocktails! Efter mycket prat och skojjande drogs det vidare till en bar med live musik. Var sa trevligt, med annu mer drinkar! Sen befann sig mina underbara skor pa dansgolvet resten av kvallen xD

Sondagsmorgonen vart det lite sovmorgon, sen ut pa golfbanan och spela. Inte svart att spela golf nar man kan aka runt i golfbil som har varme??!! Kul! Nu borde jag plugga matte, men gar inte sa bra...kollar SATC pa samma gang..och ater fudge kaka.. heheh


PUSSSSSSSSSSSSS


Mina fancy skor, har tyvarr ingen outfit bild far gardagskvallen. Men i dom har snyggingarna, nytt svart fodral och kavaj..da kande jag mig som en riktig sex bomb XD!

ALSKAR min lagenhet, sa mysigt blev det med mitt fina bord!
Men vart mycket stadande innan jag fick till det:

Fy fan ar allt jag kan saga... (plus att min dammsugare inte funkar)

Mmmm....heheh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: