Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Trott/orkar inte skriva="blogglista" LOL

Kategori: Allmänt

Hej hej halllaaa!!! Precis hemkommen fran dinner pa en sushi bar DT. Alltsa har itne varit pa den har innan. Men DAMN va gott det va! Sa himla frascht va det och detta va nog seriost den godaste sushin jag atit hittils! Han ar bra pa restauranger pojken. Nee, ar bajs trott borde verkligen plugga matte men orkar inte! Har redan lagt mig pa sangen, orkar liksom inte ens kolla pa TV:n!! Da ar det illa. Men sjukt skont att krypa ner i sangen med datan, fudnderar pa att kolla lite svensk online teve istallet...Anyways, sa ju att jag ar trott och inte orkar skriva sa skulle gora den har listan nedan (LOL) som ja hitta pa typ google eller ngt.

PUSSSS

Jag

Namn - Emma Anna Maria
Piercingar - Naveln, flera i oronen
Tatueringar - usch! inga!
Längd - 158.5 cm
Skostorlek - 37/38
Hårfärg - BLOND
Är du kär i någon - Nja..ar val det med far lata dom kanslorna ligga o svalka sig lite pa hyllan...
Önskar du att du bodde någon annanstans - Nej, jag alskar min lagenhet!!! Men skulle vilja bo i ett varmare klimat! Langtar efter sommaren nu!
Tänker du på självmord - Nope
Tycker andra att du är attraktiv - Sjalvklart dom gor det
Dricker du - Japp
Använder du droger - wtf..nej?! Eller aaa, alkohol ar ju egentligen en "drog" men inget annat
Vilket shampoo använder du -  Schwartskof (felstavat men orkar inte kolla upp stavningen) anvander aven John Frieda, jatte bra produkter!!!
Vilken parfym använder du - Fancy by Jessica Simpson
Vad är du rädd för - Ormar..och ratt sa mycket annat.
Gillar du att tvätta - Eh..gor nagon det?

Din första:
Operation: kanske
Första piercingen: Det va ju i oronen...vill nastan gora nagon ny...nagot roligt :D
Första priset: Handboll, sasongsbasta (fett nice pokal love it)
Första sporten du började med: gymnastik
Första husdjuret: Manda! (katt)
Första semestern: Franska riviaran/Branas i varmland

Just nu:
Äter du: suger pa en hallonlakrits lite, men ar sjukt matt efter den goda sushin!!!
Dricker du: ingenting
Ska du: VILA!
Lyssnar du på: Real Housewifes of Beverly Hills i bakgrunden pa teven i vardagsrummet :)
Väntar du på: Ett samtal!!!!!!!!!!
Tittar du på: Datan? lol
Har på du på dig: mjukis och linne...porrigt alltsa!!

Framtiden

Barn:hoppas pa det!!!

Giftemål: hoppas pa det!!! Om man kan traffa den perfekta mannen...
Karriär: Hemligt

Har du någonsin:

Kysst en främling: Haha ja!
Tappat bort glasögon/linser: Nope, har inga :)
Rymt hemifrån: Sprang val och gomde mig i skogen utanfor huset ibland, men det blev for kallt eller for langtrakigt efter typ 20 minuter MAX, heheh.
Röntgats: hmm..neee, eller jo kanske typ mitt freshman year, men annars bara tanderna hahah
Gråtit när någon dött: Ja! Hatar sorg! :(

Ljugit för någon: aaaa
Varit i slagsmål: aaaa typ handbollsplanen?
Blivit arresterad: Nej, inte direkt. Bara rykten eller?


Tror du på:

Gud: Nja, men tror pa att det kan finnas nagot overnaturligt.. Sen tror jag stenhart pa att allt har sin mening. Tror livet ar lattare att leva med om man ser att allt har sin mening.
Mirakel: Ja det tror jag.
Aliens: Tror definitivt det finns annat liv i universum!
Magi: Nja, alltsa riktigt bra magiker gor mig fan radd! Men tror inte det ar sant.
Himlen: I hope so. Men tror inte det kan finnas nagon manniska som kan komma dit isafall haha. Men hoppas pa att det finns ett annat stalle som man kommer till? Eller jag vet inte hahah
Tomten: JAAAA!!!
Änglar: Tror verkligen det finns anglar

 

Senaste:
Film du hyrde: Ne med SJP som inte va jatte bra, kommer dock inte ihag va den hette
Film du köpte: koper inte filmer?! haha Skulle dock vilja kopa SATC boxen :D
Låten du lyssnade på: hmm tror det va: She looks like sex
Låten du hade på hjärnan: A$$ A$$ A$$ A$$ A$$ A$$!!!
personen du ringde: Josh
program du tittade på: Toddlers and tiaras/Real Housewifes of Beverly Hills
person som du tänkte på: Jay

 

Favorit:
Mat: SUSHI (just nu), eller spaghetti & kottfarssas, eller musslor...eller...eller...haha gillar ju hur mycket som helst!!!
Låt: No Church in the wild- Jay Z, eller typ hela Beyonce's nyaste platta
Sak att göra: Aka skidor! Vill aka nu nu nu!
Dryck: Mjolk
Bil: hemligt

Antal:
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen direkt, visst att man blivit sviken, ledsen ett antal ganger av vissa manniskor. Men mitt hjarta har inte brustit. Bara nar nara och kara dott :(
Hjärtan brustit på grund av dej: Kanske..hoppas inte det..
Personer från grundskolan du har kontakt med: CAROLINA min alskade BFFF!!!! Och nagra andra sotnosar :D
Ärr du har på kroppen: hmm, inte nagot direkt som ar tydligt.

 

Senaste:
Tidning du läste: Cosmopolitan
Personen du fick mail av: Jeffrey Campbell hehe
Personen du fick brev av: Wells Fargo
Personen du fick sms av: Josh
Saken du köpte: Mina Jeffrey Campbell skor som ar SJUKT porriga!!!

 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Fys, skola, golf, dejt :)
Var det kul: Helt okej, men bajs trott nu som sagt!
Hur tidigt stiger du upp: 5.15/9ich
Gillar du att slåss: Eh..ne? Eller kanske boxas om jag ar riktigt arg och irriterad!
Vad ska du göra ikväll: SOVA! GODNATT!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: