Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Sa gor vi ett nytt forsok!

Kategori: Allmänt

Tog super lang sovmorgon idag! Sa jakla skont, kanner mig halvt forkyld sa hoppas det gar over. Men inte latt att bli kry nar man ska ha kickboxning och sen fys imorgon 5.45 pa morgonen. Haller tummarna. Nu lite matte plugg, sen ringde jag om mina alskade skor som skulle kommit. Tydligen hade det statt att dom va out of stock (gjorde det inte) sa skulle inte fatt dom forran i slutet av April (You KIDDING ME??) haha sa cancela dom, och hittade en annan sida dar jag bestallde dom. Pengar drogs fran kontot hann dock inte skriva confirmation number...SA HOPPAS SKOJAVLARNA KOMMER ASAP! hahah Assa jag och Cami ska liksom ut pa Manhunt, so we need them!

PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: