Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Random PPL!

Kategori: Allmänt

Alltsa vissa dagar sa bara bestammer sig vissa random manniskor att hora av sig. Den har kvallen har det, hittils, varit fyra pers jag inte pratat med pa ett bra tag. Haha tankte bara pa det, sa konstigt nar random ppl hor av sig exakt samtidigt liksom? Jaja, men det va roligt att hora fran dom har, och tydligen kommer vissa tillbaks till Boise ASAP. Liksom...I LIKE!!!

Just nu ligger jag bara o degar i sanger, orkar inte ens kolla tv. Ar ju alltid bara repriser pa allting ju, trottsamt! Hmm, undrar om det ar idag det ar Jersey Shore?? Men ar ganska sa hundra pa att det ar Torsdag kvall..bajs...vad ska man kolla pa liksoooom?!?! Nyheterna?? NEeee och jag kanner inte for att bara sitta o ata glass sadar ratt upp o ned, kolla pa tv e en grym ursakt till att ata..tycker alla fall jag!

Fettisdagen i mitt <3

PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: