Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Monday, what a day?!

Kategori: Allmänt

Mandagar ar ju, som ni kanske markt inte min favorit dag (dock kommer nog sondagar alltid vara en hat/alska dag). Om man varit ute och festat lordag kvall lar det vara en hat dag, annars sa kan det vara en valdig chill/alska dag...men kan ju aven besta av mycket plugg plus att det ar en start pa en ny vecka.

Anyways, den har Mandag var VALDIGT mycket over forvantan. Alltsa vakna imorse typ 8/9-tiden, fortfarande trott och ville fortfarande sova. Men en kurrande mage fick mig att tassa upp. Val i koket kande jag inte for bacon/agg, mjolk/flingor, macka/mjolk etc etc. Jag ville ha kottbullar! Det ar ofta jag vill det, men att behova gora dom brukar gora att jag haller mig till den traditionella frullen eller typ pasta. Men jag satte igang, plus halvstadade lite. Ska fortfarande plocka upp mer, speciellt min garderob eftersom jag hade beslutsangest i Lordags over vad jag skulle ha pa mig, sa provade typ allt vilket betyder att ALLT ligger pa golvet.

Men, men satt och mumsade pa en urgod lunch farska kottbullar, potatis, brunsas, tomater, rivna morotter (fan ocksa, kom precis pa jag glomde smorgas gurkan och gelen HOW?!?) Jaja, skit gott alla fall. Sen tvinga jag mig att gora lite matte, och nar jag va inne som bast i det och lyssnade pa Adele i hogtalarna knacka det pa dorren. Och dar va det, mitt ALSKADE paket jag vantat sa lange pa!!! Inte nog med det! Nar jag kom hem fran jennifer efter att ha tagit quizet, vilket ocksa gick over forvantan, sa va det post i brevladan fran Sverige. What a day!


Ooh, far nog bli en till omgang innan laggdags ;-0

Iiiih...paket!!! TILL MIG!!!!! :D

Bad ass, I know!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: