Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

DET AR HELG!

Kategori: Allmänt

Mhmm..

 

Godmorgon mina finisar!
La mig ratt tidigt igar, blev sangdags efter filmen "the vow". Alltsa MJAU vad bra den va! Hade dock sjuuukt hoga forvantningar pa den, sa va en aning besviken pa slutet. Men alltsa Channon, my God, va sexig han ar alltsa. Sa nu ar det helg igen, wihoo!! Lite ledsamt att posten ar seg till Boise, hoppades ju pa att ha mina PORRIGA skor till ikvall buhu. Men det finns kanske fortfarande en liten chans det kan anlanda idag? Vet inte om dom levererar pa Lordagar dock.. Men jag har ju faktiskt mina nya bla prinsessklackar jag hade forra helgen.

Ringde mommo direkt nar jag vakna for att gratta henne pa 88-arsdagen! Dom skulle ata tarta och allt, gott! Men ska bjuda over lite folk hem till mig idag pa middag och cocktail kvall. Ska bli mysigt! Men fortfarande sjukt trott haha sa ar inte jatte tagg just nu. Men far se hur det blir, planerna brukar ju oftast andras. Men det ar ju sa det ska vara, impulsivt! Eller hur?!

Nu frulle!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: