Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Aaaand...it's Sunday...again!

Kategori: Allmänt

Fasen vad fort helgerna, veckorna och dagarna gar!!! Idag sov jag typ hela formiddagen var en svin rolig kvall igar. Va pa tjejernas basketmatch, sen kom Maria hem till mig. Skulle bjuda henne pa en svensk maltid, sa blev pannbiff, potatisgratang, brunsas, gele, rivna morotter och smorgasgurka. MUMS! Senborjade vi gora drinkar och folket kom over. Var en riktig tjejkvall+Pavone haha. Sa sippade cosmos, watermelon/peach, och cranberry drinkar. La socker pa glaskanten och lime/apelsin skiva. Love it! Sen bar det av DT, Bistro, Roddies och massa annat?? Haha Visst ja Cafe Ole fort med.

Idag vart det som sagt sovmorgon med min cuddlebear xD sen lite powernaps...och sen bar det av till bibblan. Jag och alskling klarade av relativt manga uppgifter pa en library research assignment. Alltsa, det va pest! Plus att vi inte ens ar klara. Vi ska banka oss i bibblan efter golfen imorgon gora klart uppgiften och ta en javla quiz med...

Ne, blir lite bildbomb pa det. Ps kopte en bukett blommor till mig sjalv, piggar verkligen up an! Ds

PUSSsSSSSS


Jag och Cami Bejb <3



Nu ansiktsmask, harinpackning och lang dusch. Eller ett bad? Nee fan orkar inte tappa upp ett bad, far bli en dusch. Tappade min borste igar pa nagot markligt satt, sa jag sag forjavlig ut i haret idag..Sa maste fixa inpackning o balsam nu.

Godnatt/Godmorgon/Gokvall/Godmiddag vart du an befinner dig... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: