Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Shopping makes me happy

Kategori: Allmänt

Alltså...man kan inte köpa lycka...men pengar får än fan att må jäkligt bra ibland asså. Om man inte har för mycket pengar (så mycket man aldrig behöver tänka efter överhuvudtaget, eller typ spelar bort allt för man inte vet vad man ska göra med allt) då tror ja pengar kan få än att må väldigt bra. Säger dock fortfarande inte att det är nyckeln till lycka, men vi säger såhär: pengar öppnar många dörrar.

Jag fick alla fall ett lyckorus (? Tror jag det va) igår när jag och darlet drog till nyöppnade H&M är i Boise. Så skönt med något svenskt! Köpte mig en jätte mysig stickad tröja och ett par fårskinns tofflor typ. Alltså extra glad och tacksam är jag nog också för ja är så jävla pank, men tyckte ja va värd att unna mig det. Sålde dessutom lite kläder på "platos closet" så gick ju typ jämt ut (plus det va REA heheh)

Nu är det en ny dag. Hoppas allt är bra hemma i Sverige. Snart ses vi!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: