Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Lögnare

Kategori: Allmänt

Alltså är helt sjukt vad folk kan ljuga för än, vara så själviska och på kuppen såra en bra vän. Otrohet, lögner..usch så skabbigt! En av mina (trodde jag alla fall) bra vänner gjorde något riktigt smutsigt häromkvällen, inte bara hennes fel. Men hon och två andra personer gjorde mig grymt besviken. Det är så sjukt hur någon kan såra än så, man liksom tappar grunden under fötterna och vet inte vart man ska ta vägen.

Torsdagsnatten bestod av ca 1h sömn sen bara massa drama. Men min pärla Jennifer stog tappert vid min sida. Vi har verkligen levt upp till våra svenska härstamningar till vikingarna under dessa college år kan man säga! Sen va det fys i gryningen, så dit gick vi med gråten i halsen, ilska, aggressioner och besvikelse. Dock använda vi all vår ilska och aggression på alla vikter och löpning. Så vår ilska resulterade istället i utmattning och trötthet.

Anyways det jag vill komma till är att jag framförallt inte kan förstå hur människan kan va så jävla elak ibland? Asså visst vi kan snacka om brother Hood och sister Hood, men det handlar inte ens om "bara" det. Alltså nu snackar vi mänskligheten?! Måste va något allvarligt fel på dom som kan ljuga och såra någon som står dem nära så mycket. Alltså, dom måste må sjukligt dåligt liksom?

Men som alltid är det bara att gå vidare och se allt som en lärdom, som gör dig starkare.

Det som är så jävligt är att du aldrig någonsin kan veta till 100% vem som ljuger och vem som talar sanning. Det får mig att må illa.

Idag står det plugg på schemat, massa uppsatser att skriva. Men är fortfarande för utmattad av allt ståhej så får nog bli mer tid i sängen och vila upp mig lite mer.

Puss på er alla och ta hand om varandra. Alltså, seriöst nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: