Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

9 days

Kategori:

Nu är det bara 9 dagar till jag är påväg mot Sverige! Längtar ihjäääääääl mig typ! Måste träffa ma, pa, mommo, Frida, Olle och Carro barro nu!

Igår kväll kunde varken jag eller Jennifer sova så vi låg och sms om all mat vi ville ha. På listan just nu är: Janssons, rödbetssallad, köttbullar, Marabou, lösgodis... Alltså listan tar aldrig slut och sen såklart min älskade KEBAB pizza!!!!!! (Med pommes) heheh asså jag Frida och Olle har bestämt vi ska dra och käka pizza det första vi gör den 22 när vi är hemma. Så snälla håll tummar och tår att alla mina flighter är i tid och att nicki och jag hinner med sista planet från Amsterdam!

Sitter på physics lektion just nu... Bara alla slut tentor kvar nästa vecka så är vi klar! Och då har vi bara en termin kvar på BSU! Är ju inte klokt, asså vad ska man göra sen? Jag ska satsa på min dröm och det är att bli modell!

Lite bilder får jag väl bjuda på med eftersom min uppdatering suger. Lite ego bilder, lite Nicki bilder, och bilder från vår Christmas team dinner hos Coach!

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: