Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Untz untz

Kategori:

Detta lär med största sannolikhet vara den sista online klassen jag tar. Har inprincip gjort klart hela klassen på en dag!!! Yes im a nerd, but a cool one! 😉 Har skrivit fyra critical essays med som är fett sega...men nu är även dom gjorda. Endast 3 journals kvar på 300 ord/each. Lätt som en plätt när man gjort det jobbigaste. Sen är det bara att börja med att läsa all literatur inför Måndags klassen...sista klassen med analyser och diskussion. Tiden går bajsigt fort! Nu ska jag ut på en liten cykeltur i varma solen, sen blir det nog lite avkoppling med ett bad, ansiktsmask eller något sådant. Jag har egentligen inte gått upp än sens jag vakna liksom haha fy fan..typ dags att sova nu liksom! Tur jag har jobb imorgon så jag kommer ut i detta hyper fina vädret!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: