Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Trötter

Kategori:

Shit va trött och seg jag är! Ovant att gå upp klockan 7 haha, vaknar ju runt 11 liksom. Tar verkligen vara på lovet, för snart börjar skolan och fysen vilket betyder att jag kommer behöva vakna strax efter 5 på morgonen ew!

Sitter och kollar nyheterna och är lite bitter för alla skogsbränder, rätt läskigt, men det är aska så är inte så bra att vara ute.

Har alla fall trotsat detta för imorgon ska jag med Iby till Lucky Peak och därefter ska vi till Iou (bästa sushi buffén ever!).

Snart ska jag på power Abs och turbokick mer min bästis L, måste börja röra på fläsket nu. Tagit ledigt alldeles för länge.

One Love

Ps. Bjuder på gratis porr:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: