Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Thursday

Kategori:

Har typ inte gjort något idag men har ändå gjort massor?! Haha varit upp till Walmart och fick dom till att leta i datasystemet efter the serial number till min data jag köpte där för lite mer än ett år sedan. Min dator och tv vart ju stulen men hade inte serial nummret kvar till datan, bara till teven vilken polisen hittade. En kille hade lagt upp den på en online handel typ... Så ska se om datan blir spårad till hans namn med. Rätt coolt polisen lägger ner så mycket jobb på detta, jobbar med en detektiv som lägger ner massa jobb på det här. Skönt, man känner sig säker och att dom bryr sig så mycket. Tror inte lila mycket hade blivit gjort hemma i Sverige, tyvärr. Anyways, Walmart va hjälpsamma och hittade nummret relativt snabbt så får se vad som händer nu.

Ikväll känner jag för tjejkväll!!! Ska träffa Iby och dricka lite mimosas (så gott och sommar fräscht). Sen kanske vi går till ett ställe som heter Suds. Är typ innestänger på Torsdagar lolz haha ser typ ut som en barack men är rätt kul där inne plus att man får en öl för $1 på torsdag kvällar, alltså ca7kr!! Galet och gott!! Hihi Nehe nu måste jag duscha!!!

Lite osminkade ego-bilder:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: