Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Ska Man Våga Ställa Sig På Den Där?!

Kategori:

Vart en sväng till gymmet, äntligen! Men känner jag måste utnyttja min ledighet=inte mycket fys (och inte tillräckligt me golf heller). Men när man gör det 24/7 alla andra dagar på året är det skönt med ett break. But dont get me wrong för borde ägna mer tid till framförallt träning om jag inte ska rulla fram på banan?!?

Anyways, så tog tummen ur och köpte en våg. Har inte haft någon sen jag kom hit år 2009 haha jäkligt skönt att inte ha någon kan jag ju säga. Men köpte en mer invecklad våg, den väger body fat, hydration level, BMI, och bone mass. Så ska testa den när jag är på jäkligt gott humör någon dag så jag inte begär självmord liksom haha!!!!

Folket vill ha med mig ut ikväll..men jag är jäkligt trött så vette sjutton...plus att min bestie prutt kommer till Boise på Fredag så lär bli en vild helg med honom...hmm återstår att se helt enkelt!

Kommentarer

  • jonna säger:

    hur mkt väger du och hur lång är du??

    Svar: 68 kg och 158.5cm lang(kort) lol!
    Emz

    2012-08-23 | 10:30:31

Kommentera inlägget här: