Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Shopping

Kategori:

Varit med min frisörska på massa fina hårsalonger för att shoppa massa produkter till mitt hår. En glans/heat protector spray, ny plattång, schampo balsam. Sen köpte jag lite andra roliga grejer till ögon, naglar etc. Så spännande vill testa allt nununu, men lovade mej själv att städa först. Ite värsta stökigt men måste dammsuga och diska..mår fan dåligt och sover dåligt när det inte är rent!!! Fast inatt sov jag gott efter den goda nyheten med betygen igår tihiii A i alla tre sommarklasser! Puss på mig som pallar vara en plugghäst under sommaren. Anyways, nu dags att städa och måste laga mat med...sen kommer bilder på alla inköp. Fan brände pengar idag...va på bilverkstaden med för att skruva dit grillen ordentligt (för tillfället är den fasttejpad...) bara det går på 1000lr liksom sen tänkte jag slå ut bucklan där bak och en liten där fram...bara det 1000kr också får se om jag fixar det. Pallar inte pröjsa 1000papp för det men får se är faktiskt ett bra pris egentligen, men jag lägger ju hellre pengarna på något annat liksom...hehehehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: