Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Det bara är så

Kategori: Allmänt

Varit och traffat en recruit nu. Dock kommer jag ha graduerat innan hon kommer hit. Men hon va trevlig! Tank att det dar va ja for mer an tre ar sedan liksom, sick! haha
 
Nu ska jag ivag med min lilla bil igen, har i Boise bryr dom sig (alla fall lite) om miljon sa har maste man typ besikta luftkvaliteten. Antar typ atalysatorn eller nagot sadant. Lolz  Sa ska ivag och gora det...dock ligger detta stallet precis bredvid TJ Maxx...hmmmmmm! I better stay out of there, for att inte tala om DWS! Det ar en designer shoes...billigt...kliar i fingrarna eller i tarna kanske jag skulle saga?! haha
 
Ne slut pa tramset nu ska jag ivag. Idag kommer L tillbaks fran Pennsylvania! Sa hoppas pa nagot valplanerat och mysigt ikvall.
 
Pusss pa er!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: