Emxplosion

"You never know what life is like, until you have lived it." - Marilyn Monroe

Sunday not a Funday!

Kategori: Allmänt

huhuhu sondagar sondagar...denna dag ar alltid angestladdad, fylld med sa mycket masten jag INTE orkar med. Har massa plugg och orkar inget av det. Dessutom fick jag en dataladdare att lana nu, det va en riktigt bra ursakt innan. HEHE

Detta lovet har varit riktigt slappt eftersom golfmatchen blev installd plus fredagens traning. Vilket har resulterat i konstiga+daliga matvanor. Igar kakade jag liksom en club sandwich till lunch, sen at jag inget mer forutom chips liksom. Kanner mig sadar lagomt frasch.. Och i Fredags kvall vart det en pizza. Fast det maste val vara battre an alkohol?!

Ne, men ska bli skont att skolan drar igang igen, golfen, fysen (kommer angra jag sa det fy fan LOL) men alltsa jag menar att det ska bli skont att komma in i vardagen igen!

Igar hikade vi Table Rock pa andra sidan, va fett jakla brant! Riktigt jobbigt haha brande mig till och med pa axlarna. Men va sa himla skont med lite sommar varme!!! Langtar ihjal mig! Ne, idag kanner jag for att gora en RIKTIG super stadning, alltsa stada ur kylen och slanga gammalt, vadra, damma allt, skura golvet, dammsuga...Kanns ingrott och smutsigt just nu. HATAR heltackningsmatta av hela mitt hjarta!


PUSSSSSS


Trotta, nar vi antligen kom till toppen! Blaste som fasiken, Nickis ansikte ser ju helt crazy ut. Hans mustach blaser at alla hall xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: